Marian Němec

Otec už dvou krásných holčiček, kterému není jedno, v jakém světě ty malé bude žít. Už má dost toho, že ti kdo mají poslouchat neslyší, co se jim říká. Jinak úplně normální chlap se všemi plusy i mínusy, které k normálnímu muži patří. Snaží se užívat všeho co mu život přináší. Provozovatel projektu www.anglickaslovicka.cz
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1455x

Marian Němec

Kde se rodí praví muži

Otázka, která může mít více odpovědí, ale podle mého je pravda mnohem prozaičtější. Praví muži se rodí přece v porodnici. Byť se ta odpověď může zdát dětinská, tak je myšlena naprosto jinak. Po dvojité zkušenosti totiž tvrdím, že ze mne až porod udělal chlapa.

17.1.2011 v 10:00 | Karma: 11,68 | Přečteno: 895x | Diskuse| Společnost

Marian Němec

Divoka jízda začíná.

Dneska žádná politika, dnes je pátek. Mám dvě sportovní vášně. Bojová umění, kde jsem i něco malinko dokázal, a motorsport, kde jsem sice jen pasivním divákem, ale užít si pěkný závod je pro mne stejně příjemné, jako se sakra dobře najíst. A právě dnes mi začíná po zimní pauze kolotoč Formule 1.

12.3.2010 v 11:13 | Karma: 7,02 | Přečteno: 851x | Diskuse| Sport